Descripció
Tradicionalment, els equips creatius estan formats per una parella formada pel/per la redactor/a (o copywriter o copy) i el/la director/a d'art. Junts inicien la ideació de la campanya, però en el moment de la producció assumeix tasques diferents i complementàries: la persona que exerceix de copy és responsable de la part escrita i sonora, mentre que qui assumeix la direcció d'art ho és de la visual.
En un entorn turbulent com l'actual, les empreses de serveis a la comunicació busquen noves fórmules més àgils per donar resposta a les necessitats de la seva clientela tant pel que fa a la publicitat convencional com a noves formes de comunicació; neixen altres tipus d'agències, estructures i perfils professionals. El/La creatiu/va publicitari/ària és una d'aquestes figures emergents, capaç de resoldre qualsevol encàrrec de comunicació a partir d'uns objectius a aconseguir i una estratègia fixada.
Tasques
© Barcelona Activa 2023
Centre per al desenvolupament professional Porta22
Barcelona Treball (Porta22)
Llacuna, 156-162, 08018 Barcelona
bcn.cat/treball
De dilluns a divendres de 9 a 18 h